۰•● رفقـای آسمـونی ۰•●

اینجـا سنگـر "دو" رَفیـق است که هـم قَسمنـد،تـا پـَروآز...

۰•● رفقـای آسمـونی ۰•●

اینجـا سنگـر "دو" رَفیـق است که هـم قَسمنـد،تـا پـَروآز...

۰•● رفقـای آسمـونی ۰•●

الْأَخِلاَّءُ یوْمَئِذٍ بَعْضُهُمْ لِبَعْضٍ عَدُوٌّ إِلاَّ الْمُتَّقِینَ..

دوستان در آن روز دشمن یکدیگرند، مگر پرهیزگاران...

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

گفتم...

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۳۸ ب.ظ

گفتم که بود ... گفتا که یار 

گفتم چه گفت ... گفتا قرار

گفتم چه زد ... گفتا شرار 

گفتم بمان ..... نشنید و رفت 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۴
معطــر

نظرات  (۴)

۰۳ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۰۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
من چرا این پست رو ندیده بودم ؟





 


خلوت گزیده رابه تماشا چه حاجت است
چون کوی دوست هست به صحراچه حاجت است

جانا به حاجتی که ترا هست با خدا
کآخردمی بپرس که مارا چه حاجت است

ای پادشاه حسن خدا را بسوختیم
آخرسؤال کن که ما راچه حاجت است

ارباب حاجتیم وزبان سؤال نیست
درحضرت کریم تمنا چه حاجت است

جام جهان نماست ضمیرمنیر دوست
اظهاراحتیاج خودآنجا چه حاجت است

ای مدعی برو که مرا باتو کارنیست
احباب حاضرند به اعدا چه حاجت است

ای عاشق گدا،چولب روح بخش یار
میداندت وظیفه،تقاضا چه حاجت است

(حافظ)توختم کن که هنرخودعیان شود

با مدعی نزاع ومحاکا چه حاجت است
خندید و رفت ...
خدایا !

اگر از جلال تو غافل بمانیم،جمال خیره کننده ات،مجالی تَخطّی نمی دهد و اگر خوف تو را هم به نسیان بسپاریم،شرمساری نعمات بیکرانت،دست و دل را در انجام گناه می لرزاند.

به عنایت نظری کن که من دلشده را / نرود بی مدد لطف تو کاری از پیش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی